tisdag 1 januari 2013

2012 var året...

- då jag o S gifte oss!
- då jag gjorde en comeback på cykeltävlingar i Sverige...
- med en 3e plats på Dalslands xc som bästa resultat.
- då jag körde Vasaloppet på nästintill 5h blankt(nästa gång!).
- då jag tränade regelbundet o klokt allt som för oftast.
- då vi flyttade tillbaka till östra sidan av GBG.
- då jag fick borelia.
- då jag förfrös min arma kropp(kinder, näsa, tumme o tår).
- då S o Tobbe fixade in mig på NK.
- då jag sprang Göteborgsvarvet på höga 1.15.
- då jag var i som bäst form i januari o april(offseason)...
- då jag typ aldrig väggade!
- då jag fick en punktering.
- då jag fick TWAR o fick lägga av o träna(juli-nov).
- då jag gick på universitetet...
- då jag sa upp mig på ICA.
- då jag vaknar varje dag o är tacksam för livet!
- då jag blickar fram emot ett nytt spännande år med oändliga möjligheter!!!!!!


Hörs hej!

1 kommentar: